به نظر می رسد تصور رایج این است که مردان به پیراهن مردانه پاییزی خود توجهی نمی کنند. آنها ممکن است در تاریکی لباس بپوشند همانطور که فقط یک شلوار و یک پیراهن می اندازند!! هیچ چیز نمی تواند نادرست تر باشد.
مردان به اندازه زنان برای لباس های خود زحمت می کشند. در واقع آنها میتوانند در مورد بعضی چیزها مانند چین و چروک شلوار، بلندی آستین پیراهن، پهنای سرآستین، شکل یقه، کمربند و جوراب و کفشهایشان بسیار سختگیر باشند.
پوشاک مردانه تبدیل به یک تجارت بزرگ شده است، از خیاط های مردانه به فروشگاه های زنجیره ای و بوتیک های خرده فروشی لباس مردانه رفته است و اکنون خرید اینترنتی لباس زندگی را برای مدیران پرمشغله آسان کرده است.
abof، یک خرده فروش آنلاین مد (“همه چیز در مورد مد”) تصمیم گرفته است که مخاطبان هدف خود بین سنین 18 تا 35 سال باشند. این یک گروه سنی مشخص است.
لباس ها باید از آخرین روند مد و متناسب باشند. خوب، قیمت ها رقابتی، و زمان تحویل بین سفارش و تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن.
در حالی که کیفیت لباس ها از اهمیت بالایی برخوردار است، قیمت رقابتی نقش مهمی در انتخاب خرده فروش آنلاین فرد ایفا می کند. تأثیر GST بر تجارت الکترونیک هنوز دیده نشده است، اما باید عنصر مالیاتی قیمت گذاری متغیر را یکسان کند.
abof و سایر خردهفروشان آنلاین دریافتهاند که با کمبود زمان، مردم ترجیح میدهند یکجا خرید کنند تا اینکه از مغازهای به فروشگاه دیگر، سایتی به سایت دیگر بروند.
بنابراین علاوه بر لباس، نیازهای کفش و لوازم جانبی را نیز تامین می کنند. شما انتخاب خوبی از کفش، کیف پول و کمربند را برای انتخاب پیدا می کنید.
برخی حتی مجموعه ای از جواهرات را ارائه می دهند. آنها هوشمند شده اند، و مشاوران سبک برای چت کردن با آنها ارائه می دهند. این مشاوران به شما کمک میکنند ظاهری ایجاد کنید، به شما کمک میکنند ترکیب و هماهنگی داشته باشید.