این ایده که فناوری ضربه مهلکی به ساعت japan movt وارد می کند، به سادگی از بین نرفت. مردان در حال حاضر صاحب تلفن همراه و بلک بری و نه به جای ساعت خود هستند.
ساعتها یکی از معدود اقلامی هستند که یک مرد میتواند بپوشد و به اعتقاد او شخصیت واقعی را نشان میدهد، نشان میدهد که او عضو یک باشگاه خاص است چه Audemars Piguet یا یک Swatch و به طور کلی در مقدار کمی اسراف افراط کند.
انتقاد پذیری. ساعتها چهره قابل قبول جواهرات مردانه هستند: النگوها میتوانند کثیف باشند، حلقههای مهرهای کثیف، گیرههای گوش بدون هیچ و زنجیر طلایی بلند. با این حال، رولکس یا Jaeger LeCoultre، خواه از طلا، پلاتین یا فولاد ضد زنگ باشد، کاملاً قابل قبول است.
آنتوان پین، مدیر عامل کسب و کار ساعت و جواهرات LVMH در بریتانیا، اشاره می کند که کد لباس مردانه کاملاً محدود است. او میگوید: «کمد لباسهای ما عمدتاً از کت و شلوار، پیراهن، ژاکت و شلوار جین تشکیل شده است.
بنابراین ساعت یکی از معدود مکانهایی است که میتوانید شخصیت یا احساس خود را بیان کنید. پین همچنین اشاره می کند که تنها مورد دیگری که مردان به طور سنتی برای ابراز خود یا نشان دادن با آن استفاده می کنند، ماشین آنهاست.
اما خودروهای پر زرق و برق کمتر محبوب می شوند: نه تنها خودروها بزرگ، گران، ناسازگار با محیط زیست، خطرناک و بی کلاس هستند، بلکه یک نقطه ضعف بزرگ دیگر نیز در مقایسه با ساعت دارند.
آنها در گاراژ پارک می شوند تا جایی که همه می توانند آنها را ببینند. . ساعت، پورشهای است که میتوانید با آن به جلسات بروید – و به سیاره زمین نیز آسیبی نمیرساند.
برای استفاده کامل از همه اینها، صنعت ساعت سه کار را انجام داده است: یکی، ساخته های خود را از نظر فناوری پیشرفته و به طرز شگفت انگیزی در ساخت و ساز پیچیده تر کرده است، در واقع بیشتر شبیه یک خودروی اسپورت در کلاس جهانی است.
دو، مطمئن شوید که به طور مداوم مدل های جدید را معرفی می کند. سه، پول زیادی خرج کرد تا ما را در مورد آنها بدانیم. از این رو آن تبلیغات دیوار به دیوار براق است.