شکلات شونیز طلایی در شهرهای مرزی تغییر رنگ می دهد

شکلات شونیز طلایی به خاطر طعم خوبش به خوبی شناخته شده است و تاریخچه آن در زمان های قدیم آغاز شد، زمانی که مایاها شکلات را “غذای خدایان” می دانستند.

صنایع غذایی انواع مختلفی از شکلات را تولید می کند: در سال های اخیر، به ویژه شکلات تلخ، محبوبیت زیادی به دست آورده است.

هر چه درصد مواد جامد کاکائو بیشتر باشد، میزان کافئین آن بیشتر است؛ دو اونس شکلات تلخ 70 درصد حاوی حدود 50-60 میلی گرم کافئین است، در مقایسه یک فنجان 8 اونس قهوه حاوی 100 تا 200 میلی گرم کافئین است.

اگر شکلات شما شکوفا شده است، نیازی به بیرون ریختن آن نیست! می‌توانید با ذوب کردن شکلات، خوب هم زدن آن و اجازه دادن به آرامی خنک شده و به حالت جامد، شکوفه را از بین ببرید.

شکلات از فرآیند فشرده کشاورزی، برداشت و حمل و نقل به دست می‌آید که اغلب از نیروی کار ارزان‌تر یا کار کودکان در خارج از کشور استفاده می‌کند.

شکلات با برچسب “تجارت منصفانه” گواهی می دهد که شکلات با دستمزد منصفانه و به استثنای کار کودکان تولید شده است.

این مطالعه فراوانی مصرف مقادیر مختلف شکلات توسط دانشجویان را مورد بررسی قرار داد، این عواطف مربوط به مصرف از جمله احساس گناه، ولع مصرف، گرسنگی، تمرکز حواس را اندازه گیری کرد و بررسی کرد که چگونه این احساسات با جمعیت شناختی از جمله سن، نژاد، تحصیلات، شاخص توده بدنی و دفعات ورزش مرتبط هستند.

در مجموع 89 دانشجوی کالج یک پرسشنامه 53 سوالی را تکمیل کردند، این نظرسنجی به صورت آنلاین از طریق نرم افزار Qualtrics Survey انجام شد، از 89 شرکت کننده، سنین بین 18 تا 64، 72 شرکت کننده سفیدپوست بودند.

میانگین نمره ذهن آگاهی، نمره ولع مصرف 25.0، نمره گناه 28.4 و نمره گرسنگی 8.1 بود؛ بین سن و احساس گناه و سن و تحصیلات و گرسنگی ارتباط معناداری وجود داشت.

در نتیجه مشخص شد که سن مهم‌ترین عامل مرتبط با مصرف شکلات و احساسات مرتبط از جمله گرسنگی و احساس گناه است.